Wsparcie dla dzieci z rodzin byłych pracowników PPGR
Gmina Żelazków informuje, że zamierza przystąpić do konkursu na zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu grantowego Cyfrowa Gmina – wsparcie dzieci pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – „Granty PPGR”.
Dofinansowanie w ramach projektu „Granty PPGR – Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym” ma zostać przeznaczone na zakup sprzętu komputerowego, akcesoriów oraz usług zapewniających dostęp do Internetu. Program skierowany jest do dzieci uczących się oraz uczniów szkół średnich, którzy osiągnęli pełnoletność, i którzy zamieszkują na terenach, w których funkcjonowały PPGR-y.
Warunkiem udziału w programie jest:
1. Złożenie oświadczenia przez rodzica/opiekuna prawnego o zamieszkaniu w miejscowości, w której funkcjonowały niegdyś zlikwidowane państwowe przedsiębiorstwa gospodarki rolnej (PPGR), w których pracowali członkowie rodzin (krewni w linii prostej) tj. rodzice, dziadkowie, pradziadkowie/opiekunowie prawni lub oświadczenia ucznia szkoły średniej, który osiągnął pełnoletność.
2. Złożenie zgody na przetwarzanie danych osobowych.
3. Złożenie kopii dokumentu potwierdzającego fakt zatrudnienia w PPGR, który należy dołączyć do oświadczenia (w przypadku posiadania lub dostarczyć w późniejszym terminie).
Niezbędne dokumenty należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do 2 listopada 2021 r. w sekretariacie Urzędu Gminy w Żelazkowie lub 28 października w dniu wywiadówki w sekretariacie szkoły w godz. 17:00-18:30 . Wszelkie dokumenty składane po tym terminie nie będą rozpatrywane.
Uwaga!
- Na każde dziecko można złożyć osobne oświadczenie.
2. Z programu nie może skorzystać osoba, która podpisała umowę użyczenia na komputer w ramach programu Cyfrowa Polska w 2020 roku.
3. Złożenie oświadczenia nie gwarantuje otrzymania wsparcia. Wsparcie będzie możliwe po otrzymaniu środków przez Gminę w ramach konkursu.
Więcej informacji na stronie: https://www.gov.pl/web/cppc/wsparcie-ppgr